SHIPPING & RETURNS

Shipping Policy

GEORGIA

Our company ships all products from China to Georgia. After making a purchase, delivery process takes from 10 to 20 days (our customers will be informed in case of any delay). 

*NOTE: delays may occur during holidays and sale periods. 

Shipping Options

- Global Post shipping service.

Circumstances if customer provides an incorrect delivery address


- Let us know about incorrect address as soon as possible to avoid further delivery issues;
- If customer asks to redeliver goods again after courier was unable to reach the person, customer covers additional delivery service fee. Otherwise item(s) can be picked up in postal office (customer will be notified about postal address via email and social network).

Return & Exchange Policy

SWITCH efforts to provide superior service and high quality products to our customers. In case of some issues related to product quality we offer a free return service.

*NOTE: You must notify us about this case during 3 days once you receive the parcel.

If there is any delay and the item is not delivered to the customer, this amount will be fully reimbursed to the buyer.

We accept returns of item(s) which are: in unused, unwashed and undamaged conditions. Item(s) must be returned in the original packaging, including: tags, boxes, etc.

*NOTE: Please avoid wearing perfume or deodorant when trying on clothes and contact with water or any other liquids when trying on shoes or other clothing items. Otherwise, goods cannot be accepted for return process. 

In case you decide to return an item, please write us an e-mail or contact us on social network and follow steps which will be offered from our side. 

After we receive the goods from you, the refund will take up to 10 days. 

*NOTE: list of goods which cannot be returned, refunded or exchanged: sale items, beauty items and accessories (items like lingerie/socks/inner-wear, due to hygiene conditions). 

გადაზიდვის პოლიტიკა

საქართველო

ჩვენი კომპანია გზავნის ყველა პროდუქტს ჩინეთიდან საქართველოში. ნივთის შეძენის შემდეგ, ადგილზე მიტანის პროცესი გრძელდება 10-დან 20 დღემდე (ნებისმიერი შეფერხების შემთხვევაში, ყველანაირი ინფორმაცია დროულად მიეწოდება მომხმარებელს).

*შენიშვნა: შეფერხებები შეიძლება მოხდეს არდადეგებსა და ფასდაკლებების სეზონის პერიოდებში.

გადამზიდი კომპანია

- გადამზიდი კომპანია "გლობალფოსტ"-ის მომსახურება.

გარემოებები, თუ მომხმარებელი აწვდის კომპანიას არასწორ მისამართს:


- შეგვატყობინეთ არასწორი მისამართის შესახებ რაც შეიძლება მალე, რათა თავიდან იქნას აცილებული შემდგომი მიწოდების პრობლემები;
- თუ მომხმარებელი ითხოვს საქონლის ხელახლა მიწოდებას მას შემდეგ, რაც კურიერმა ვერ შეძლო მომხმარებელთან დაკავშირება, მომხმარებელი თავად იხდის ხელახალი მიწოდების მომსახურების საფასურს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, ნივთ(ებ)ი აღება შესაძლებელია საფოსტო ოფისში (მომხმარებელს ეცნობა საფოსტო ოფისის მისამართი ელ.ფოსტით ან სოციალური ქსელის საშუალებით).

დაბრუნების და გაცვლითი პოლიტიკა

 

სვიჩი ცდილობს უზრუნველყოს უმაღლესი ხარისხის მომსახურება და მიაწოდოს მაღალი ხარისხის პროდუქტი ჩვენს მომხმარებლებს. პროდუქტის ქარხნული წუნის შემთხვევაში, გთავაზობთ უფასო დაბრუნების სერვისს.

*შენიშვნა: ქარხნული წუნის არსებობის შემთხვევაში ეს პრობლემა უნდა გვაცნობოთ 3 დღის მანძილზე, ამანათის მიღების დღიდან.

იმ შემთხვევაში თუ მოხდა რაიმე სახის შეფერხება და ნივთი მომხმარებელს არ მიუვიდა, ეს თანხა დამკვეთს სრულიად უნაზღაურდება. 

ჩვენ ვანაზღაურებთ თანხას შემდეგი პირობების შემთხვევაში: ნივთები რომლებიც არის - გამოუყენებელი, გაურეცხავი და დაუზიანებელი. ნივთები უნდა დაბრუნდეს თავდაპირველი შეფუთვის შესაბამისად, მათ შორის უნდა ახლდეს: თეგები, ყუთი, ჩანთა (მისი არსებობის შემთხვევაში) და ა.შ.

*შენიშვნა: გთხოვთ აარიდოთ სუნამო ან/და დეზოდორანტი ტანისამოსს გამოყენებისას და, ასევე, წყალთან ან სხვა სითხეებთან კონტაქტი ჩაცმის დროს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, კომპანია ნივთს აღარ დაიბრუნებს. 

თუ ნივთის დაბრუნებას გადაწყვეტთ, მოგვწერეთ ელ. ფოსტზე ან დაგვიკავშირდით სოციალურ ქსელში და მიყევით ნაბიჯებს, რომლებსაც მოგაწვდით კლიენტთა მომსახურების სამსახური.

მას შემდეგ, რაც თქვენგან საქონელს მივიღებთ, თანხის ანაზღაურებას დასჭირდება მაქსიმუმ 10 დღე.

*შენიშვნა: იმ ნივთების სია, რომელთა დაბრუნება ან გაცვლა შეუძლებელია: ფასდაკლების ნივთები, კოსმეტიკა და აქსესუარები; ასევე შემდგეგი საგნები, როგორიცაა: საცვლები/წინდები (ჰიგიენური პირობების გამო).

© 2020 by SWITCH

0